Sayfalar

Blogumuzda, eğitim öğretim ve genel kültürel yazılar bulacaksınız.
Matematik üzerine yazılar bulacaksınız.

İzleyiciler

3 Aralık 2007 Pazartesi

Çalışmalar

ÇALIŞMALAR

Eğitim sistemimiz hakkında makaleler, öğretmen yetiştiren eğitim kurumlarımız, bunların yapısı hakkında makaleler. Eğitim öğretim birliği yasası hakkında araştırma yayınladım.

İlköğretim okullarında Matematik öğretimi hakkında araştırmalar yaptım. Kitaplar yazdım dergiler yayınladım.Bilge Matematik türkçe dergileri, (1.2.3.4.5. sınıflar için aylık) Elma Test dergisi 2,3,4,5 ve elma matematik dergileri yayınladım 6.7.8 için

İlköğretim okulları için Problem Çözme yolları adı altında 2.3.4.5 sınıflar için birer matematik kitabı yayınladım.

İlkokul 5 sınıf için Temel matematik 5 yazıldı yayınlanmadı.

İlköğretim kurumlarında bu öğretimi fiilen yaparak uygulamadaki hataların kaynaklarını gördüm. Bunları yazıya döktüm.

Şu anda yeni öğretim programları doğrultusunda çalışmalarım sürmektedir.

Zaman bulursam, çocuk öyküleri üzerinde de çalışmak istiyorum. Çocuk öyküleri öteden beri ilgimi çeken sevdiğim bir alan , ancak bu alanda yeterli çalışma olduğu kanısında değilim.

Hiç yorum yok: